reklama

A potom ich nehádž do jedného vreca...

Dnes, pondelok ráno, mám cviká z menovej analýzy, je to ráno o pol ôsmej až do jedenástej. Takže som bol dosť unavený, lebo som musel ešte v škole dorábať seminárku a potom podiskutovať s vedúcim práce ohľadne osnovy mojej diplomky. Zrátané, podčiarknuté domov som vyrazil asi o pol piatej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keďže bývam kúsok od námestia Míru je to zo školy len päť minút autobusom.Vystúpil som ale o zastávku skorej, aby som sa mohol staviť v Tescuna I.P. Pavlovej. Kúpiť pár kúskov čerstvého pečiva a tresku ( mňam mojeobľúbené jedlo) mi trvalo pár sekúnd, zobral som si ešte moje obľúbené „musli“ a mlieko ( raňajky) a tak kupodivu v dobrej nálade podlhom dni som vyrazil k pokladni. Do .... Pri každej aspoň 15 ľudí. Nonič, nedá sa svietiť. Je čas odchodu väčšiny z práce, mal som to čakať.A tak s dobrou náladou počúvajúc obľúbenú hudbu na ipode čakám v nekonečnejrade, keď spozorujem starú pani za sebou v rade kupujúc len pár drobností,hovorím si, že veď nikam neponáhľam. A tak sa usmejem a ponúknem jej,že ma môže predbehnúť. No nestalo sa tak, než táto dáma urobila prvý krok,zozadu sa prirúti veľký chlap s košíkom obsahujúcim pár fliaš vínaa natlačí sa pred našu pokladníčku. Hm, debil pomyslím si, podľa šuchotuvo všetkých radách naokolo sa to nepáčilo ani ostatným, ale ako sme boli všetciučení nikto sa neozval. A tak si hovorím, že toto mi poobedie nepokazía stále v dobrej nálade vyrážam domov. Vonku stojí policajná octávia,a ktože to do nej v rýchlosti nenasadá? Náš pánko z Tesca. Nonech ho šľak trafí. Asi sa ponáhľal naspäť do kancelárie alebo čo s týmvínom. Kurňa. Škoda, že to nebol aspoň vojak alebo čo, lebo potom ichnehádž do jedného vreca!

Miroslav Pihorňa

Miroslav Pihorňa

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent ekonómie ktorý rád podiskutuje na akúkoľvek tému... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu